Cum comand/returnez?

Politica de returnare/schimb

 Clientii multumiti sunt bornele care ne demonstreaza ca ne facem treaba asta cum trebuie. De aceea, oferim clientilor 14 zile calendaristice de la primirea coletului de la curier (de catre Client sau persoana desemnata de acesta ), in care pot returna sau schimba produsele comandate de pe interiorauto.ro* 

Important de reținut:

 – Rambursam  banii in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care am primit produsele returnate, rambursare ce se va face DOAR in contul IBAN (nu trimitem bani in plic, ramburs la curier sau fizic) indicat de dvs. in Formularul de retur

– Pentru clientii persoane juridice, contul IBAN Furnizat pentru ranbursarea banilor trebuie sa fie pe numele societatii pe care s-a efectuat comanda

– Returnarea produselor achizitionate de pe interiorauto.ro se face prin FAN CURIER sau GLS CURIER (partenerii nostrii pe partea de curierat) iar transportul este suportat de catre Clientul expeditor conform  OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 427, in data de 11 iunie 2014 .

– Rugam toti clientii care ne trimit schimb sau retur sa se asigure ca au ambalat corespunzator si in ambalajele originale produsele, pentru a ajunge in siguranta la punctual de destinatie , De asemenea, vor fi returnate toate produsele promotionale , bonusurile sau produsele oferite cu titlu gratuit .

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. 

– Ne rezervam dreptul de a verifica starea produsului returnat iar  pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor. În cazul în care constatăm că produsul are o valoare diminuată putem decide să returnăm parțial valoarea produselor. 

   Clientul are dreptul de a returna sau a solicita schimbul doar daca anunta interiorauto.ro,in scris , în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Aceasta solicitare scrisa se poate face pe office@interiorauto.ro sau completand formularul de retur

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice Client persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si NU se aplica pentru Clientii Persoane Juridice .

În cazul în care ți s-a livrat un produs diferit față de ce ai comandat, te rugăm să ne semnalezi acest lucru. Interesul nostru este de a soluționa problema cât mai repede posibil, și în final de a onora comanda ta inițială. Bineînțeles, în acest caz taxele de transport vor fi suportate de noi. 

Daca ai nevoie de informatii suplimentare, contacteaza-ne completand formularul de mai jos!